Tuesday, March 8, 2011

coretan hati ini

Terlepas dari sayang, semuanya menyakitkan
Terlepas dari cinta, kita semua tahu dan merasa sakit

Kenapa kau berbohong bahawa semuanya akan ok?
HATI yang sakit tidak boleh diperbaiki dengan mudah
Bagaimana aku hidup tanpa dirimu, jadi ...

walaupun jika aku mati, aku tidak boleh membiarkan kau pergi
Bagaimana mungkin aku membiarkan kau pergi jika kau merancang untuk meninggalkan aku
Kemudian memperbaiki hatiku sehingga aku dapat setidaknya hidup tanpa rasa sakit
Jika kau tidak dapat, maka kerana itu aku tidak akan dapat hidup
Aku tak mungkin membiarkan kau pergi, walaupun jika aku akan mati

Tidak peduli berapa banyak yang mendorong aku pergi, aku akan berpegang pada kau sampai akhir
Jadi, kau tidak akan dapat pergi ke mana pun

Jika kau benar-benar mahu pergi, kemudian hari
Mari kita bertemu besok dalam keadaan senyum
Kemudian katakan bahawa kau sedang bergurau tentang putus jika tidak ...


Kita menghabiskan begitu banyak waktu bersama
Tapi bagaimana mungkin aku hidup sendiri sekarang?
Aku tidak dapat melakukannya, aku tidak boleh

tapi jika itu kemahuan kau, aku akan melepaskan dikau,...
demi kebahagiaan kau,...
kau sentiase dalam kenangan,....
selamat tinggal,.

No comments:

Post a Comment